top of page

הסבר על תקופת הסתגלות לשמפו טבעי

תודה שבחרתם לנסות את השמפו המוצק שלי : לא משנה באיזה סוג בחרתם, הוא עשוי מחומרים משובחים במיוחד, תוך שימת דגש על יכולת הקצפה מעולה ועל איזון בין החומרים להוספת לחות והזנה,והחומרים שסופחים עודף שומניות .

בניגוד לסבונים שמתאהבים בהם מיד, לשמפואים המוצקים יש לעיתים תקופת הסתגלות .

לרוב הלקוחות אין בעיות הסתגלות, והשיער שלהם מגיב בחיות, ברק ולחות שלא היו לו מעולם (תגובות באתר שלי).

יש לקוחות שהשיער מרגיש להם "מוזר". למרות שהשמפו המוצק הוא 100% טבעי, לפעמים לוקח כמה ימים לפעמים יותר.

מוצרי השיער המסחריים, הלא טבעיים, משאירים משקעים על השיער ומפשיטים אותו מההגנה הטבעית שלו,הם מכסים את השיער בסיליקונים שגורמים לנו להרגיש שהשיער נעים, אבל בעצם גורמים לו בטווח הארוך להיות חסר חיות. סיליקונים סינטטיים הם חומרים שקשה להוריד מהשיער. בגלל שהשמפואים הטבעיים הם עדינים, קשה להם להסיר את המשקעים האלו , אך בסופו של דבר נרשמת הצלחה. ככל שהשמפו שבו השתמשתם קודם הכיל יותר חומרים קשים(דטרגנטים שונים), לשיער ייקח יותר זמן להסתגל . השמפואים הטבעיים אינם מפשיטים את השיער באגרסיביות , אלא מאפשרים לו לשמור על השומן הטבעי הבריא שלו.

ניתן למצוא באינטרנט רעיונות רבים שמטרתם להקל את תקופת ההסתגלות, כגון: הברשות תכופות, ושטיפות במים עם חומץ תפוחים . למידע כנסו לקישור, המון חומר יש בגוגל על הנושא.

אופן השימוש הוא אינדיווידואלי , אני מרטיבה את השיער, מעבירה מהר את השמפו המוצק על הקרקפת ושוטפת . בחפיפה שניה אני עושה את אותה פעולה והפעם עוזרת לשמפו לייצר שפע קצף עשיר, שעוטף בקלות את הקרקפת והשיער. אפשר להשאיר את הקצף על השיער למשך המקלחת, על מנת לאפשר לחומרים הטבעיים המובחרים לפעול ורק אז לשטוף .

כמו כל המוצרים שלי, השמפו עשוי באהבה .

אם החלטתם שהשמפו אינו בשבילכם – אל תזרקואותו, הוא עשוי מחומרים משובחים (כפי שניתן לראות ברשימת המרכיבים) ולכן יכול לשמש גם כסבון לגוף – העור שלכם יגיד לכם תודה .

מי שהסתגל כבר לא יכול לחזור חזרה לשמפואים הרגילים

סבונים ושמפואים שאינם בשימוש מיידי, יש להוציא מהאריזות ולהניח במקום יבש ומאוורר.

יש להניח את הסבונים על סבוניה עם חורים או רשת .

שלכם הילה



bottom of page